Tema: Re: Renkuosi dalimis kompa
Autorius: Icetom
Data: 2016-09-27 12:29:18
> Asus Z170 Pro Gaming

Taip. DPC latency etalonins - galima garso redagavimo darbinę stotį darytis
norint :), BIOS dažnai atnaujinamas. Stabiliai veikia.

>1070 jau pereboras?

Kai mano monitorius tik 1920x1200 nemačiau prasmės tiek daug permokėti ir
imti 1070. 6GB atmintį pasilikčiau, net jei raiška tebus
1920x1080/1920x1200, nes kai kurie dabar pasirodantys AAA žaidimai reikalaus
bent tiek atminties iš vaizdo plokštės.

> Kažkaip čia nesolidu :/ Corsair RM750i siūlau. Hibridinis, visiškai tylus
> PSU. Neseniai tokį sumontavau, elektroninių triukšmų irgi jokių nebuvo.
> Laikinu.

Taip, surizikavau tada kai pirkausi, nors tau tada prieš tai nepasisekė su
Corsair PSU. Ir galiu patvirtinti - negirdžiu ir nezirzia visiškai šitas
modelis.