Tema: Re: Renkuosi dalimis kompa
Autorius: Bronco
Data: 2016-09-19 17:12:22
On 2016-09-13 16:04, Edvinas wrote:
> Naudosiu žaidimams. Papildomus SSD, HDD turiu, todėl jų netraukiau. Dėl
> subjektyvių priežaščių žiūriu į Asus gamintojo detales. Gal kas labiau
> išmanantis pakomentuos/sukritikuos mano build'a:

O koks komentavimo tikslas? Pagerinti pc ir jį galima branginti? Tada su
malonumu:

> Asus B150M-PLUS

Matau, pc žaidimams skirtas, tai norėtųsi ir motinos rimtesnės, kuri
panorėjus ir paturbint normaliai leistų:

Asus Z170 Pro Gaming/Aura Motherboard Socket 1151 (ATX, Intel Z170, 4x
DDR4 Memory, 3.1, M.2 USB Interface)

https://www.amazon.de/Asus-Z170%C2%A0Pro-Motherboard-DDR4%C2%A0Memory-Interface/dp/B01I5F9H8C/ref=sr_1_2?ie=UTF8&qid=1474293736&sr=8-2&keywords=asus%2Bz170%2Bgaming&th=1

> Intel Core i5-6600

Dėl visiškos tvarkos:

Intel Core i5-6600K

https://www.amazon.de/Intel-BX80662I56600K-Core-i5-6600K-LGA1151/dp/B010T6DCBS/ref=sr_1_1?s=computers&ie=UTF8&qid=1474293843&sr=1-1&keywords=Intel+Core+i5

> Crucial 16 Kit (8GBx2)
> Samsung 850 EVO M.2 250GB

M.2 ar SATA dzin, bet va 500GB reiktų. Galėtum savo seną lėtą 120GB
palikt kaip papildomą, o ne sisteminį SSD.

> STRIX-GTX1060-6G-GAMING

1070 jau pereboras? Tada geras pasirinkimas. MRT siūlo MSI, bet man
subjektyviai labiau ASUS imponuoja. Anyway ir MSI geros.

> Cooler Master Silencio 352

Fractal Design Define R5. Recommended! ;)

> Cooler Master G550M maitblokis (ar visdelto verta primokėt ir rinktis
> V550?)

Kažkaip čia nesolidu :/ Corsair RM750i siūlau. Hibridinis, visiškai
tylus PSU. Neseniai tokį sumontavau, elektroninių triukšmų irgi jokių
nebuvo. Laikinu.

> ---

Viruses not found.