Tema: Re: Q6600 arba aukštesnio
Autorius: Caponi
Data: 2016-06-10 10:30:50
Aš nixuja to šūdo ne žinovas, čia tavo pomegis bet kuria proga Ali linkus mėtyt - kartais dalinai į temą, kartais visai ne, kaip kad paskutinis atvejis - reaguojant į žmogaus pardavinėjamą Pebble pradėjai kišt savo kitaiščiną.
Vat ir kilo mintis pačiam parodyt iš kitos pusės, kaip toks elgesys atrodo.
O šiaip tai tu pirk ką ir kur nori, man giliai iki lemputės :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/

"Vytook's" <remove_this_vytautas59@mail.ru> wrote in message news:njdprl$8ei$1@trimpas.omnitel.net...
Na jeigu esi tox geras kitaicų prekių žinovas, tai nesunku patikrinti
Įvardink man topinius kinietiškų SSD brandus ir patikimiausią jų dilerį :P

"Caponi" <caponi@caponi.lt> wrote in message news:njdn3v$61b$1@trimpas.omnitel.net...
Nu ble, aš gi tau >1.5x pigesnį ir visiškai naują pasiūliau! :-)