Tema: Re: Q6600 arba aukštesnio
Autorius: Caponi
Data: 2016-06-10 09:35:43
Nu ble, aš gi tau >1.5x pigesnį ir visiškai naują pasiūliau! :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/

"Vytook's" <remove_this_vytautas59@mail.ru> wrote in message news:njdki2$4g2$1@trimpas.omnitel.net...
Nesakiau kad SSD imsiu iš kitaicų, nors į turimą Dell'ą esu įdėjes ir jau metai kaip sukasi be problemų
Kadangi SSD pagrinde perkamas sistemai, nesekmės atveju prarasti windowsus menka bėda
Senam kompui užtex "vietinio" naudoto.
Skelbimuose buvo Evo 850 120 GB už 45 € dar su garantija, bet nespėjau nupirkti

"Caponi" <caponi@caponi.lt> wrote in message news:njcp26$tcv$1@trimpas.omnitel.net...
Nu tu duodi.....
OK, dar dėl Q6600 klausimą galiu suprast, o su SSD kas per requestai? Gi tik pyst ir va kokie superdealai po 30 baksų šviečia:
www.aliexpress.com/item/SSD-500GB-Not-512GB-Solid-State-Disk-Hard-Drive-240GB-Not-256GB-SATA-3-6Gb-s/32678395881.html
:-)

Ar visgi kitaicų noneimam (nors kaip ten sakei - elektronikos niekas garažuose negamina?) savo duomenų patikėt nesiruoši? :-)

Nusprendžiau revoliucijos nedaryti ir palikti seną platformą ir tik pakeist
E6600 į Q6600+ bei įdėti sistemai 120 GB SSD
Pasiūlymai welcome
Vln