Tema: Re: probook 6650b versus latitude e5520
Autorius: Caponi
Data: 2016-05-24 13:23:31
Nu tiesiogiai lygint sunkiai gaunasi, ale jei jau bandyt sudėliot pagal klases, tai tikriausiai ProBook 4xx/4xxx = Vostro, 6xx/6xxx = Latitude E5xxx, EliteBook = Latitude E6xxx.
Tai čia maždaug taip prieš kelis metus buvo. Paskui, mano nuomone, Dell'as kažkur nusivažiavo (projektavimo "kliurkos", kaip kad ant Vostro HDD pakeitimui reikėdavo visą NB iki nulio išrinkt, patikimumo problemos (mano kolega Dell'us labai mėgo pardavinėt, bet užpiso raudonuot prieš klientus, tai paskutinius kokius 3 metus Acerius stumdo - daiktai ne prabangūs, ale bent negenda).
Kas ten dabar pas Dell darosi labai net nežinau (nors vizualiai ir ant pačiupinėjimo visai padoriai atrodo), o pas HP -  ProBook 4xx visapusiškai zjbs, principe už savo kainą konkurentų aš jiem nelabai matau, 6xx - kokybės prasme praktiškai tas pats, tik daugiau verslo klasės atributų - dockingai, SmartCard readeriai ir pan., EliteBook - nuo ProBook 6xx skiriasi tuo, kad plonesni (be optikos), pilnai metaliniai, bet man asmeniškai visiškai jokio įspūdžio nepaliko - priėjimas prie vidinių komponentų neblogas, bet reikia atsukt dx varžtų ir visą dugną nuiminėt (beje, dugnas nors ir metalinis realiai, bet išoriškai niekuo nesiskiria nuo tradicinės juodos plastmasės, kaip Elite, mano galva, biškį ne lygis :-)), baterija integruota, kaina vos ne 2x lyginant su 6xx.

O jei grįžtant prie temos, tai aš šiuo atveju už HP balsą atiduočiau :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/