Tema: Re: probook 6650b versus latitude e5520
Autorius: Laimis
Data: 2016-05-21 22:02:25
Dainiushas rašė:
> na turi būt panašiai kaip ir pas HP, lizdai vienodi.
>
> btw, neseniai keičiau turbūt truputį naujesnio, berods 5530
> ventiliatorių. Tai išardyt reikėjo VISKĄ nx, ventiliatoriaus vienas iš
> dviejų varžtų buvo paskutinis kurį atsukau :D

Kad kištukas daugmaž toks pats, tai pastebėjau, tačiau pas hp lizdas
visiškai nejuda, įsikiša sunkiai, o pas dell'ą yra laisvumas. Dell'o
lizdas toks lyg ir kampu, tai pamaniau gal čia tas laisvumas numatytas,
bet turbūt bus jau pats lizdas palaužtas.
Ir dėl ardymo labiau linkstu link probook'o: aptarnavimo požiūriu man
rodos jis tikrai geriau padarytas už latitude'ą.