Tema: Re: SVEN pardavejai ES?
Autorius: amenox
Data: 2018-12-05 09:12:13
Mane irgi užkniso kišamos į ausis tai susiradau tokias -
https://www.gearbest.com/earbud-headphones/pp_1493576.html?wid=1433363
Pirmos parėjo po savaitės, tiesiog nustojo įsijungti, pardavėjas
nesiginčijo, atsiuntė naujas. Tos veikia iki šiol, jau gal mėnesį. Beje
akumas ten toks nechilas, kroviau tik kartą, kai gavau, vis nesulaukiu kada
išsikraus. :) Iš minusų nesilanksto, nešiot nelabai patogu, visa kita kaip
ir normaliai. kaip už tokią kainą džiugina.

"PxYra"  wrote in message news:pu67n9$8dr$1@trimpas.omnitel.net...

is pigiu bene geriausios, paemiau vienas naudotas is uk ebay pabandymui
(vieninteles kurias radau ES ribose), tai liuks skamba ir man jos patogios
(over ear tipo) komfortiskos, o man dauguma on ear ar over ear ausiniu
nepatogios, spaudzia ir t.t. daug ismataves as ju visokiose parduotuvese, in
ear vengiu naudot ausines nes kazkodel ausys generuoja daug sieros sausos ir
greit uzsikemsa man jos, seniau ir cia ir pas rusus daug geru atsiliepimu
rades apie visa Sven produkcija tai idomu buvo ar tikrai geros kaip kalba
https://www.ixbt.com/live/egor-gugaev/svenb570mv.html tokias naudotas turiu

wrote in message news:pu5at9$gpn$1@trimpas.omnitel.net...
2018-12-03 23:02, PxYra rašė:
> Kur rast SVEN produkcijos kad siustu ES ribose? rusu eshopai visi atsoke
> kazkokie, atsiskaitymai per visokias nesamones rubliais ir nenori i ES
> siust, domintu ju bt ausines

Nu net įdomu pasidarė kas ten per stebuklas, kad taip reikia vargti vardan
kazkokių ausinių...