Tema: Re: SVEN pardavejai ES?
Autorius: Sniegas
Data: 2018-12-04 22:45:44
"esi gyvenime absoliutus nulis, nieko nepasiekes, degradas beveik" - čia
tamsta toks esi ir bandai tą kitiems priklijuoti. Kuo pats kvepi, tuo
kitus tepi. O kur man uždirbtus pinigus leisti čia mano reikalas. O kad
"esi gyvenime absoliutus nulis, nieko nepasiekes, degradas beveik" - nei
mane pažįsti, nei mes kada buvom susitikę.