Tema: Re: Kaip parduoti parduotuve?
Autorius: MumZer
Data: 2017-07-31 01:22:27
ir prie to verslo kainos dar pridedant nenaudojamo ir galimo parduoti
turto kainą

ir pridedant babkes, kurios gulės įmonės sąskaitoj pirkimo dieną (jei
aišku paliks ką)

dafiga niuansų šiaip.

pirmiausia - pasiaiškint, ar nebus paprasčiau tiesiog tą parduotuvę
parduot kaip patalpas, o ne kaip verslą.

nes jei tą verslą darė ne per kasą - šudą ka įrodys, kad pelningas..