Tema: Re: Kaip parduoti parduotuve?
Autorius: Lapinas
Data: 2017-07-27 20:24:01
Tai jei einasi gerai, tai samdai vietoj savęs žmogų. Rizika yra, bet nebus
blogiau nei tiesiog mest.

Iš kitos pusės, jei jau klausi tokių dalykų, tai reik paminėt įmonės formą.

O iš trečios pusės, žinant tavo polinkį į šlamštą ir išgirdus žodį
"vintažiniai dalykėliai", tai prieš akis piešiasi baracholščikas senamiesčio
rusy pardavinėjantis magnitafonus, oscilografus ir BK0010. O tas "biznis
gerai einasi", tai sakoma, kai "zjbs diena praėjo: niekas nepiso protą, o
tik apžiūrinėjo arba atnešė senovinio HiEndo"