Tema: Re: Lumix smulkus (?) remontas.
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2017-06-10 15:16:53
Panasu i sita problema, panasu reiks bendraut su pardaveju, tegu siulo
kazka....

"MRT"  wrote in message news:ohgnet$5bl$1@trimpas.omnitel.net...

> Prie tam tikro zumo ir fokusavimo ta deme arba labai ryski arba meta
> seseli.

https://www.flickr.com/groups/2733369@N21/discuss/72157656835489421/

I don´t know if any of you have the same problem. The problem is only
visible at F11 or more. Just select F16 and point to a white wall an
focus...

yes, I discovered one spot last week, too. I ordered my camera about one
month ago. It was handled carefully. Spot is visible at F5.6

padaryk fotke su priverta diagragma (dideliu F, tarkim F16).

(zoominant - keiciasi F'as, objektyvas - 24-75mm equiv. F1.7-2.8)

Gal fotke negausiai ka pades, bet labiau ismananciam - svarbi aplinkybe.