Tema: Re: Lumix smulkus (?) remontas.
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2017-06-10 14:41:42
Nelabai supratai kaip cia reiktu su tuo buteliu. Dar pasizaidus su zumu -
panasu, kad dulek ne ant matricos, oant objektyvo - jeigu tai kazka keicia.

"MRT"  wrote in message news:ohgldr$3tt$1@trimpas.omnitel.net...

> Sveiki,
>
> Antradieni isvaziuojam į kelione,o siandien pastebejau, kad ant matricos
> kazkoks shudas.  Kaip jis ten pateko, neturiu supratimo. Muiline -
> Panasonic LumixDMC-LX100. Pridavienti i visokius garantinius ir laukti
> labai nesinori. Gal cia yra kokiu su teisingai auganciomis rankomis -
> kurie zino kaip iki ten dasikasti ir kaip tai sutvarkyti. Variantas"Nieko
> sudetingo, nusipirk pora mazu atsuktuvu ir rinkini valymnui, pasidarysi
> pats" atmetamas - Jus manes neivertinate.

pagooglinus, tai nepaisant, kad Panasonic nuostabiausias, bet cia paliko
atvira subine ir visokie sudai/dulkes patenka ant sensoriaus.
Galima mastyt ir apie babkiu atgavima, jei cia toks reikalas..

be maziuku atsuktuvu su dulkiu siurbliu:

https://www.ifixit.com/Answers/View/365733/Can+you+clean+the+image+sensor#answer397222

I got this great tip from another member on dppreview. It works great,
save $$$ and give me joy with this awesome Lumix LX100 again:

.... The dust can be easily removed with a vacuum cleaner, just make an
adapter with a plastic bottle and while the vacuum cleaner is sucking
the air, turn the camera on and zoom in and out several times .

The adaptor can be made with a small plastic water bottle, cut both
sides, one end will receive the vacuum hose and the other end the lens
of the camera, the size must allow the lens to fully extend. If your
vacuum cleaner is very strong , set it to low power or cut some holes in
the adaptor . Did this procedure sometimes and it works like magic even
for sensor dust.