Tema: Re: Panasonic muzikinis mini centras - atiduodu
Autorius: Caponi
Data: 2017-04-11 15:48:12
Aš va prieš tuos kelis metus beveik identiškai atrodanti panasiu ir nukirtau
(modelio tiksliai nepamenu, gal PM04, iš pirmo žvilgsnio skirtumas tik tas,
kad pas mane be BT ir distancinis "nesuoptimizuotas" iki 2x mažesnio
dydžio), RDS tikrai yra.
Ekranai pas visas tas papigiaiskas balalaikas paprastai +/- vienodi, t.y. 1
eilutes. Bet tai kam daugiau reikia?

Vat ir radom tau nauja žaisliuka :-)

--
Caponi