Tema: Re: Panasonic muzikinis mini centras - atiduodu
Autorius: MRT
Data: 2017-04-11 15:17:42
> Gynai iš smalsumo - o tai naujuose parduotuvese stovinciuose daiktuose dabar ko nera - RDS ar radijos iš viso? Bo paskutini karta
> kai prieš kokius 4-5 metus domejausi, tai šitoj vietoj problemos tikrai nebuvo...

RDS'o.. tevams norejau kazkokia, kuri be tu skaiciuku ir stoties pavadinima parodytu..
arba man atrodo jie non RDS'iniai.. tarkim:
http://www.philips.co.uk/c-p/BTM1360_12/micro-music-system/overview

nors dabar ziuriu pigesnieji Panasonic'ai yr RDS logo:
http://www.panasonic.com/lt/consumer/garsas/hi-fi/sc-pm250ec-s.html
bet vizualiai ekraniukas toks kuklus paziurejus ir siulomo aparato..