Tema: Re: cross: pasiūlymas geram gero daikto gamintojui
Autorius: fenix@h
Data: 2017-04-02 18:25:22
2017.03.31 07:13, tOMZY rašė:
> Nutariau šiek tiek paspamint, nu bet dėl kilnaus tikslo – noriu
> užsidirbt daug pinigų ir  jais pasidalint.
>
> Eilę metų dirbu e-komercijos srity, šiuo metu kaip samdomas darbuotojas
> vadovauju 4 elektroninėms parduotuvėms. Tačiau ateina laikas, kai
> atsibosta pardavinėt kinišką šlamštą, norisi ne tik užsidirbti, bet ir
> jausti pasitenkinimą tuo, ką darai.
>
> Ieškau smulkaus gamintojo, gaminančio kažką UNIKALAUS, gal GRAŽAUS ir
> MIELO, o gal tiesiog kažką KOKYBIŠKIAU nei visi kiti.  Jei gaminys mane
> sudomins, esu pasiryžęs be jokių materialinių investicijų jo
> [...]

as tave visiskai suprantu, problema, kad pavelavai koki 10metu, nes tie,
kurie kazka gero ir idomaus gamino - susivyniojo meshkeres arba
isgarsejo ir taves nebereikia. jeigu jau zinai apie kazka - matyt taves
nebereikia.

konkreciai as ieskociau kaimishkos low-tech produkcijos, kuriai reikia
marketingo. pvz koks melynuju kopustu ekologiskas dazhu ekstraktas, linu
semenu aliejus, saltalankiu aliejus ir t.t. gali tekti iseiti is
e-komercijos komforto zonos.