Tema: Re: cross: pasiūlymas geram gero daikto gamintojui
Autorius: arunazz
Data: 2017-03-31 10:41:58
Su savo parasymu "ivardint gaminiu nesugebejo" gal geriau lysk i buda. Dar
reikejo daugiau salygu prisigalvot, kaip antai - sriftas ant lipduko butinai
toks, o ne kitoks, spalva tik juoda ir t.t. Nenori pripazint, kad dabar
gaminam daug geru gaminiu, tai nereikia. Gal pakalbam ne vien apie tavo
lipdukus? Dar gaminam maisto produktus, nepagalvojai apie tai? Taip kad
susikisk tas savo salygas i 1 viena ir geriau apsidairyk aplink. O gal
"metodicka" neleidzia?