Tema: Re: Kas Lenkijoje kainuoja >50% pigiau?
Autorius: Sail
Data: 2017-04-01 10:52:58
Na, iki mozelio tolokai vaziuoti. Idomus butu marsrutas, bet nezinau ar kada
ta regiona pasieksiu.

O siaip pats viska gerai aprasei.

Kadangi vynas pas mus dazniausiai eina kaip malonus uzsigerimas prie maisto,
tai nieko labai ypatingo ir nebutina. Kartais likimas kaledoms palepina geru
buteliu vyno, pasidziaugiam, bet ispaniskas/italiskas  kaip kasdieninio
vartojimo yra labai ok.

Kalifornija / cile irgi ok, tik musu vietinis asortimentas pazistamas iki
liudesio ir dziaugsmo nebekelia.

Labai patiko italijoj "vino sfuzo", kaip geros kainos kasdienio uzsigerimo
alternatyva, toks kaip tarpinis variantas tarp sulciu ir vyno.
Gaila pas mus nebuna.