Tema: Re: Kas Lenkijoje kainuoja >50% pigiau?
Autorius: Bronco
Data: 2017-03-31 20:08:37
On 2017-03-31 18:34, Sail wrote:
> Kita vertus, sunku patiketi kad pas vokiecius gero raudono yra.

Ne tai kad gero, bet yra ir fantastiško :) Siūlau pakeliaut vyno keliais
Pfalz'e ir Moselio slėnyje, įsitikinsi.

> Kazkaip neskamba itikinamai, kai tuo tarpu gali paimti ispaniska ir viskas
> bus su juo gerai.

Ispaniški vynai tokie ir yra, jog "viskas su jais gerai", bet rasti
kažką labai išskirtinio sudėtinga. Sodrūs, stiprūs, bet geri ir
supranti, jog tai tiesiog teisingas vynas bet be jokių išskirtinumų. Kai
aš noriu tokio tipo vyno, tai dažniausiai pasirenku Kalifornijos, Chilės
ar Argentinos vynus.

> Italiskiems vynams priekaistu nera.

Mano galva, italai prancūzus jau aplenkė vynuose, o vokiečiai visai
netoli. O prancūzai iki šiol važiuoja ant Prancūzijos vardo. Per
paskutinius 10-15 metų visus "wow" serijos įspūdžius iššaukdavo būtent
italai ir vokiečiai, prancūziški vynai jau tokių jausmų nesukeldavo.
Aišku, prancūzai iki šio turi nerealių vynų, bet jau už nekrikščioniškas
kainas :)

p.s. kalbu apie vynus 5-15 EUR kainų diapazone, nes jei kilt aukščiau,
ten jau visai kitos žaidimo taisyklės.