Tema: Re: COMM: Butas Vilniuje
Autorius: svyt
Data: 2017-02-14 05:15:42
Sita ir klausiau. Man kazkaip vis sekes gyvent uz keliu namu nuo
 magistraliniu gatviu, tai atsidures sveciuose, kur nesu
 pridengtas kitu namu nuo gatves net diena nemaloniai jaucias
 triuksmas. Nots galima priprast, pamenu salininkuose gyvendavo
 zmones ir negirdedavo lektuvu triuksmo, o sovietmecio lektuvai
 buvo ypac triuksmingi, juos zveryne besileidziancius
 girdedavau.

--

bmw e39/ 525d

----Android NewsGroup Reader----