Tema: Re: COMM: Butas Vilniuje
Autorius: svyt
Data: 2017-02-03 06:26:30
Vargiai, mano mamos irgi galima sakyt lusna tebestovi, ir keliu
 kaimyniu kurios dar gyvos, ar paveldetojai namo nenori, o
 vasarnamis tenkina, pinigu verkiant nereikia, kad pardavinetu, o
 ir kaina uz sklypa netokia kad pardaves kazka nusipirktum, juolab
 su namu kuri reiks griauti, kaina tik sumazeja.

--

bmw e39/ 525d

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/