Tema: Re:COMM:Re: Jegos bankas
Autorius: stilius
Data: 2017-01-24 16:21:42
Jei visi paršytų nespėtum skaityti.
O kad nedzin tai pagal lavono gali spęsti. Jis susirūpinęs.
 Lavonas kaip parašo "lietuviškai",- reikia lingvistinių
 sugebėjimų iššifruoti išreikštą mintį. O tu angliškai kali
 skelbimus ir ne pagal nusistovėjusią tvarką.
Va dar šimtas kiniečių, iškreiptai lietuviškai rašantis, trigrąšį
 pakištų,- tai skaityk tau kaip banas. Savaitė be skelbimų
 news'uose. :D

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/