Tema: Re: SendaikĨiai
Autorius: cD-r0m
Data: 2017-01-23 23:11:28
Aš neturiu įpročio skaityt autorių nikus (juos pažiūriu nebent kai
postas užkliūna teigiamai ar neigiamai).
Nei prieš tave, nei prieš Liną, nei Signalizaciją, nei Įgaliotinį, nei
Audrį ar kas ten dar vis šituos rašo. Mane užkniso ne pašnekovai, o
postai, kurių (ne)tikslas yra kažkam virtualiai į snukį duoti, nes
kažkokiam grūpse kurio aš nesubscraibinu kažkada susipykot kieno idealai
teisingesni.
Forsai susipykę kieno eilė pirmesnė kebabą užsisakyt padoriau elgiasi.