Tema: Re: pasivažinėjimas Lamborghini Gallardo mieste, pilna kaina 69 EUR, parduodu už 50 EUR, skubiai
Autorius: Glebas
Data: 2016-09-09 13:59:57
Tiek, kad bent jau mano supratimu, tai pasivažinėjimas su tokia mašina
aerodrome ar lenktynių trasoje iš esmės skiriasi nuo pasivažinėjimo
mieste...

"eMJei"  parašė naujienų news:nqrota$t05$1@trimpas.omnitel.net...

"Stabdant pakilimo tako gale ir vėl tenka automobilį šiek tiek gaudyti
vairu. Atsipalaiduoti negalima nė sekundei, nes šitas keturratis
stebuklas – tikras šedevras, patyrusio vairuotojo rankose virstantis
pačia gražiausia benzingalvio fantazija."

Graziai parasyta. As zinojau kad tas Ferrari ne arti nestovi lyginant su
Gallardo :))) Per savaite kokai jei joks benzingalvis fantazuotojas
nenupirks, pabut man reiks banzingalviu fantazuotoju ir pavairuot
svajone:)))