Tema: Re: pasivažinėjimas Lamborghini Gallardo mieste, pilna kaina 69 EUR, parduodu už 50 EUR, skubiai
Autorius: eMJei
Data: 2016-09-08 16:26:02
"Stabdant pakilimo tako gale ir vėl tenka automobilį šiek tiek gaudyti
vairu. Atsipalaiduoti negalima nė sekundei, nes šitas keturratis
stebuklas – tikras šedevras, patyrusio vairuotojo rankose virstantis
pačia gražiausia benzingalvio fantazija."

Graziai parasyta. As zinojau kad tas Ferrari ne arti nestovi lyginant su
Gallardo :))) Per savaite kokai jei joks benzingalvis fantazuotojas
nenupirks, pabut man reiks banzingalviu fantazuotoju ir pavairuot
svajone:)))