Tema: Re: COMM: Blitz pasiulymas - rimtos 2.1 koloneles
Autorius: Caponi
Data: 2016-08-12 13:06:57
Klausimas išleidžiamoj sumoj ir reikalavimuose. O kas link "per mažos", tai tu gal į savo soundbarą pasižiūrėk - Edifieriaus satelitkės turi ir didesnius dinamikus ir sveria daugiau:-)

Beje, jei jau rimtai šnekėt, tai mane kiek nustebino, kad subas tikrai labai harmoningai ir gana "kukliai" įsipaišo į visumą, senukas Creative DTT5.1 komplektas (tiesa, jis visiškai ne muzikai skirtas) su ~4x mažesniu sub'u (tiesa, anas bandpasinis) žemus transliuoja žymiai agresyviau.

Žodžiu, mano galva daiktas tikrai atitinka savo kainą, net ir neprasigrojęs minėtą Creative komplektą muzikoj akivaizdžiai lenkia pagal detalumą, aukštų atkūrimą, žemų tikslumą ir, žinoma, max galią :-), surinktas labai padoriai, žodžiu, upgreidas pavykęs.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/