Tema: Re: COMM: Blitz pasiulymas - rimtos 2.1 koloneles
Autorius: Caponi
Data: 2016-08-12 12:53:26
Neprieštarauja. Kaip kompiuterinės jos rimtos (būtent taip aš ir parašiau), jei lyginsi su HighEnd'ine audio aparatūra, tai taip, jos visiškas š...
Lygiai kaip ir mašinos - yra kompaktai, prabangūs sedanai, visureigiai ir t.t. ir prabangiausias savo klasės atstovas bus visiškas guvno kitos klasės kontekste.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/