Tema: Re: Lietuvos pastas, muitine ir PVM
Autorius: giedriusf
Data: 2016-02-20 21:49:54
On Sat, 20 Feb 2016 15:06:15 +0200, Linas Petkevi?ius
<linas@NONONOlekiam.lt> wrote:

>Dar buna idomu, kai lygina kokias sportsdirect kainas internetineje
>parduotuveje ir akropolyje.

Nu Sportsdirect kaune ir sportsdirect panasaus dydzio UK kaimo
krautuvej kainos uoj kaip skiriasi...

Kodel tiek lietuvoj kainuoja nesistebiu. Man idomu kaip ten jie UK
isgyvena su daug mazesnem kainom. Atlyginimai didesni, nuoma
brangesne. O isgyvena tikrai neblogai.