Tema: Re: Lietuvos pastas, muitine ir PVM
Autorius: nesvarbu
Data: 2016-02-19 18:46:05
ko tu stebies, Lietuva stebuklu salis, zmones cia uzdirba maziau bet prekes
kainuoja daugiau, pakolkas! tik paslaugos salyginai nebrangios...bet vis
brangs
firminiai rubai, avalyne, turismo, sporto ir t.t. prekes Lietuvoje
brangesnes nei DE, UK, NYD ir t.t.
maistas Lenkijoje zenkliai pigesnis :D
Elektronika Lenkijoje zenkliai pigiau :D
Baldai UK Ikea pigiau kainuoja nei Lietuvos Ikea, Lenkuose ir pigiau
EMIGRUOK KOL NEVELU :D