Tema: Re: Videokortos
Autorius: Caponi
Data: 2016-01-29 21:34:18
Vat būtent - tokioj uždaroj sistemoj turbina (nedidelio skersmens ir
palyginus aukštų apsukų) turi nuolat dirbt.
Kaip bepažiūrėsi, ale šiuolaikinės masyvios heatpipe'inės radiatorių
sistemos su dideliais lėtaeigiais, o neretai ir visai sustot sugebančiais
ventiliatoriais yra žymiai teisingesnis sprendimas.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/