Tema: Re: Videokortos
Autorius: MRT
Data: 2016-01-29 14:22:24

> itraukciau ir 950
>
> 950, tai tada ir 750ti... :)

ten 1GB nuo ~117Eur, bet kazkaip negausiai taupo..
ir gal kartu privalumas lieka 950'tukes puseje..
su 2GB versija skirtumelis dar kuklesnis bus..

> berods atitinka visos Geforce 900 series

> foto filtras akimis ?
>
> Šito nesupratau. Bet pas mane fiziškai netilps ilgesnė (atsirems į HDD)

Skytech'e ijungi foto rezima ir ziuri kuri su mazesniu radiatoriumi ir vienu parpaliuku virs jo:
http://www.skytech.lt/vaizdo-plokstes-priedai-vaizdo-plokstes-vga-c-86_85_197_284.html?f=s(),g(),p(3033),k(30.49,1658.00)&frag=&fragd=0&pav=undefined&sort=5a&sand=0&grp=1&pagesize=100&page=1

O gal HDD gali susirinkti smutkes ir varyt i CD-ROM vieta?
Tuo paciu nekelt problemu videlkai. 3,5" -> 5,25" armatura yra:
http://www.skytech.lt/mf543-gembird-adapterisredukcija-begeliai-52535-p-70954.html

> yra kelios gebancios be apkrovos sustabdyti ventiliatoriu:
> ASUS berods visos STRIX, MSI berods "raudonos", Gigabyte su WF2 kai kurios.
> Info randama apsiziurint "gamintojo saite esanti prekes Overview".
>
> čia naudinga info :)  reiks pasinaudot renkantis

bet del poros cm STIRX'as berods nepraeina ..

> GTX950 :
> 184 Eur - http://www.skytech.lt/strixgtx950dc2oc2gd5gaming-asus-geforce-gtx-950-2gb-gddr5-128-bit-hdmi-2xdvi-p-260943.html
> 22 x 12.5 x 4 Centimeter << +2cm virs 20max ... DP yra, 2GB yra, tyli (0db FAN moka)..

sita niekaip?..