Tema: Re: LietnYkai nauji ir blizgantys 15"
Autorius: pVytautas
Data: 2016-01-03 19:39:37
Nebandysiu net gyncytis. Nes zinau kad vectros C/signum isriedejo su R16
astros su R15 bazinese komplektacijose.
Todel ir manau kad atitinkamai labiau tinka vienas vienam kitas kitam.

"va"  wrote in message news:n6blll$k5u$1@trimpas.omnitel.net...

O tamsta žiūrėjote? Iš to ką rašai, sprendžiu kad ne.
P.S. toliau nesiginčysiu, nematau prasmės...

"pVytautas"  parašė naujienų news:n6bbgi$h49$1@trimpas.omnitel.net...

Cia ne mano nuomone. Paziurek ka gamintojas siulo vienai ir kitai.

"Vytas"  wrote in message news:n6apju$bsf$1@trimpas.omnitel.net...

Tai cia tik tavo subjektyvi nuomone ir nieko daugiau.

--
va

"pVytautas" <kazkas@kazkur.lt> Wrote in message:
> Nes R15 tinka labiau Astrai nei Vectrai.
>

> "va"  wrote in message news:n6an0b$b4n$1@trimpas.omnitel.net...
>
> Taip, tinka ir Astra H su 5 skyli? tvirtinimu, bet k? rei?kia
> "labiausiai",
> tai nesupratau :)
>

> "pVytautas"  para?? naujien? news:n6ae7u$9fn$1@trimpas.omnitel.net...
>
> Kom?
> Mano ziniom labiausia tinka Astra H jei jau but tiksliam.
> Gi Vectra/Signum su R15 atrodo labai keistai ir labai zemai.
> Buvau uzsidejes R15 (maniau ziemai panaudosiu premium padangas likusias
> nuo
> [...]

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/

---
Šis elektroninis laiškas patikrintas dėl virusų  Avast antivirusinės
programinės įrangos.