Tema: Re: LietnYkai nauji ir blizgantys 15"
Autorius: pVytautas
Data: 2016-01-03 16:59:53
Ant stabdziu uzsidejo pas man 1.9. Bet nepatiko man vaziuoti nes virs 50km/h
galvojau kad gale pakaba sugedo. Su 205/55R16 to jausmo nera .
Tik ar verta pirkt R15 ir det brangesnes padangas 205/65 nes speju R16 su
205/55 bus kone ta pati kaina?
Ir ka reiskia tiks? Tipo OPEL numate toki varianta vectrai?

O kas link "labiau" tai del to kad R15 tinka beveik visom Astrom H 5 skyliu
ir tik mazai daliai Vectra/signum.

"Dainiushas"  wrote in message news:n6anu0$bdm$1@trimpas.omnitel.net...

na tai mauni 205/65R15 ir tiks tai vectra'i. jei tik ant stabdžių užsidės :)