Tema: Re: telefonu meistras kaune dirbantis ir su JTAG?
Autorius: TTT
Data: 2015-11-25 22:25:01
mano sony buvo "numires", irgi neisijuginejo, nors bandant flashint
kazkiek % vaziuodavo, paskui luzdavo. Nunesiau i MTTC, jie pasake
"sugedes komponentu lygyje" ir nepataisomas. Paskaitinejau XDA,
rekomendavo ijungti krovima su nuolat nuspaustu Power mygtuku. Tai po
kiek laiko pradejo rodyt gyvybes zenklus, perjungiau ant originalaus
pakrovejo, pradejo krautis, bet luzdavo. Taciau flashas vistik pavyko.
Stabiliai veike tik su apypilniu akumu, veliau vel luzdavo.
Itariau maitinimo problemas, uzsakiau nauja baterija, po ko visos bedos
dingo ir jau keli menesiai kaip sekmingai veikia :)