Tema: Re: Re:telefonu meistras kaune dirbantis ir su JTAG?
Autorius: nesvarbu
Data: 2015-11-25 10:39:13
ai dar pridursiu kad kai svari windoze buna ir ji pajungi tai jis neturi
savo HW ID (identifikatoriaus) t.y. googlinant pagal HW ID kiek suprantu ji
windoze mato kaip generic unknown usb device buvau as jam rankiniu budu
suseres kazkokius universalius ADB draiverius tai draiveris be sauktuko buvo
ir fastboot su juo dar kazkiek dirbo, dabar kai pajungiau windoze ji pamate
tik kaip USB input device
kai krauni ji tai net nerodo batarkes jokios ikonos su zaibu ar panasiai
viskas prasidejo kad uzsimaniau custom rom, radau tinkama, TWRP uzsikrove,
padariau visus clean kaip priklauso, pradejo flashint ROM, ties kokiais 44%
zagtelejo errora, perkoviau, nebesikure niekas jame tik PC normaliai mate,
per fastboot pabandziau atgal sumest originalu recovery, smigo amziams