Tema: Re: Kastlas
Autorius: Julius
Data: 2017-05-03 07:39:56
trans <no@spam.lt> Wrote in message:
> manau kad tas serialas yra tiesiog puikus, skirtas savai auditorijai
> megstanciai lengvus detektyvus su charizmatiskais empatiškais herojais.
Auditoroja manau iki 12 metų. Arba panašaus proto.

> Sakyciau greiciau tamsta bukas jei manai kad turinys kuri pats ziuri yra
> kazkuo intelektualesnis.
Gal turinys ir neintelektualesnis, bet aktorių vaidyba yra
 ženkliai kitokia. Čia toks įspudis, kad pakvietė iš krautuvės
 bele ką pavaidinti už kazkokią sumą.  As Kastlo mates gal kokia
 serija, tai tikrai ne
> man,
Arba tu dar nesuaugai iki jo, arba jau per protingas...
bet zinau zmogu kuriam tai vienas megtamiausiu serialu, ir jis
> issilavines uz mane gerokai labiau, bei perskaites knygu tikriausiai 20
> kart daugiau, tame tarpe specializuotu psichologiniu bei filosifiniu.
....bet jei jis perskaitė 20 knygų, tai dar nieko nesako.
Tik ar žinojai, kad mokslai, o knygų skaitimą galima priskirti
 prie to, proto nepriduoda. Mokslas duoda tik žinias. O protas,
 arba jį turi, arba ne.
> Manyciau bukumo koeficientas su tamsta skirtusi n kartu :)
Taigi bukumo koeficientas skiriasi tikrai, jei jis žiūri tokius
 serialus. Mums jis neslydo, reiškia mes panašesni. Taip kad savo
 pažystamo ant pjedestalo nestatyk. Jis gal ir kempiniuką ir
 simsonus žiuri, tik apie tai dar neišsipasakojo.

--
storas