Tema: Re: Kastlas
Autorius: trans
Data: 2017-05-02 13:10:00
manau kad tas serialas yra tiesiog puikus, skirtas savai auditorijai
megstanciai lengvus detektyvus su charizmatiskais empatiškais herojais.
Sakyciau greiciau tamsta bukas jei manai kad turinys kuri pats ziuri yra
kazkuo intelektualesnis. As Kastlo mates gal kokia serija, tai tikrai ne
man, bet zinau zmogu kuriam tai vienas megtamiausiu serialu, ir jis
issilavines uz mane gerokai labiau, bei perskaites knygu tikriausiai 20
kart daugiau, tame tarpe specializuotu psichologiniu bei filosifiniu.
Manyciau bukumo koeficientas su tamsta skirtusi n kartu :)

O del serialo pratesimo, tai keistos zinios nes imdb apie tai nei
zodzio, bei googlas nelabai ka sneka.