Tema: Re: homeland, suits, black sails ir taboo?
Autorius: ROOTS
Data: 2017-03-07 12:30:15
Tai va vienas toks buvai, uztai ir nepastebejau :)

"trans"  wrote in message news:o9lo5q$648$1@trimpas.omnitel.net...

blogai skaitei :) minejau ir Broquo (S01) ir kelis daniskus.
Beje Broquo pirmas sezonas nuostabus, antras labai lauktas, bet visiskas
fiasko, trecias lyg geresnis, bet mano entuzazmas isbleso ir zmona viena
paziurejo.

Beje neseniai teko matyt apie Islandija siaubo-detektyva kai nekaltam
kaimelyje zmones pradeda uzsikrest kazkokia zaraza. Pavadinimo nepamenu,
bet susiziurejo urmu kaip True Detective bei panasus. Vakare zmonos
paklausiu pavadinimo, ji pas mane apie serialus zino viska :)