Tema: Re: homeland, suits, black sails ir taboo?
Autorius: marukas
Data: 2017-02-27 16:45:31
TD pirmas geras, antro vis neprisiruošiam pradėt. Fargo neužkabino.
Hannibalas dar nuobodesnis pasirodė.

Jojo, Narcos, House of Cards ir The Young Pope būsiu pamiršęs - šitie geri.
The Crown negirdėtas visai - irgi reiks pabandyti.
O prie Vikingų neprieinam niekaip dar, bet vis girdisi kaip vis dažniau jį
giria.

"Exx"  wrote in message news:o91dm4$8bc$1@trimpas.omnitel.net...

Gal ir nieko naujo nepasakysiu, bet realiai visus situs nunesa Fargo  ir
True detective. Be to jei dar nematėte - Hannibal'as.

Dėl TWD ir Homeland mano nuomonė nesikeičia - gumos tempimas čia jau
įsibėgėjęs, ir net nežinau ką su jais daryti, žiūrėti toliau ar ne.

Toliau, gal iš jūsų kam nors patiks Narcos - aš 1sezoną suvariau per 3
vakarus. O apie House of cards - jau net nesikartosiu, aukščiausias
lygis, o jo atitikmuo tik Vatikane - The Young Pope. Ir vienas ir kitas
yra uber. Tiesa tai politiniai serialai, kam nepatinka, nežiūrės. Yra
neseniai išėjęs The Crown, kurį irgi priskiriu prie šio žanro, žiūrėjome
su žmona, tai toks - neblogai.

Pradžiai tiek. Tik stebiuosiu jūsų požiūriu dėl Vikingų - 4 sezonas
tiesiog verda ten viskas.