Tema: Re: Atvykimas (Arrival)
Autorius: Tamagochi
Data: 2016-12-06 13:40:18
Apie sci-fi elementus Interstellar jau rašiau aukščiau, tai nesikartosiu.
Atmetus tai, kas ten lieka - paviršutiniška tėvo ir dukros santykių istorija
su gan vidutiniška vaidyba. Na ir efektai. Norėjau dar paminėti bajerius
skaldantį robotą, bet tas jau buvo išrasta Žvaigždžių karuose daug anksčiau.

Ne lėkšti kosmine tematika pvz Space Odyssey, Contact. Nedaug jų yra tiesa
pasakius.

"Exx"  parašė naujienų news:o25ndr$ukm$1@trimpas.omnitel.net...

On 2016.12.05 11:11, Tamagochi wrote:
> Tiesiog skirtingi žmonės skirtingais kriterijais vertina. Man pvz
> Interstellar atrodo lėkštas ir ištemptas (kaip ir District 9, Avatar ir
> kai kurie kiti publikos numylėtiniai) - ir aš turiu tam savų argumentų,
> kitam Arrival atrodo taip pat, ir jis irgi turi tam savų argumentų. Geri
> filmai dažnai turi susiskaldžiusią love/hate auditoriją.

Interstellar taip, sunku nesutikti yra yra vietų kur patemptas, bet, kad
lėkštas??? Nu i na tada, kas tau tada ne lėkštas sci-fi?