Tema: Re: Atvykimas (Arrival)
Autorius: Tamagochi
Data: 2016-11-15 20:34:40
Dėl to ir sakau, kad čia mano nuomonė tik. Asmeniškai iš gero sci-fi aš
tikiuosi suvokimo ribų praplėtimo, kad jis užduotų klausimus "kas būtų,
jei...". Nolano filmai yra techniškai nepriekaištingi ir su gerais
aktoriais, tačiau juos trūksta gilumos. Kai pradedi uždavinėti klausimus
apie laiko ištempimą Inceptione, ar laiko sulėtėjimą Interstallar, greitai
supranti, kad tai yra neįmanoma. Ir tada sugriūna visas žavumas, nebelieka
apie ką kalbėti. Kritikai aišku sakys, kad čia yra fantastika, todėl viskas
leidžiama. Bet aš nesutinku, tikra klasika tokių liapsusų neturi - pvz. 2001
metų kosminė odisėja. Beje pastarojo reitingas tik 8.3...

"Bronco"  parašė naujienų news:o0fapc$mlf$1@trimpas.omnitel.net...

On 2016-11-15 09:44, Tamagochi wrote:
> Nunesa abudu mano nuomone.

Aš kažkaip sunkiai įsivaizduoju, kaip galima "nunešti" Interstellar.
Tikrai, neįsivaizduoju. Prilygti ar net sulaukti dar geresnių
įvertinimų, tikrai įmanoma, bet "nunešti", tai bbz :)

http://www.imdb.com/title/tt0816692/

Reitingas 8.6.

http://www.imdb.com/title/tt2543164/

Kol kas 8.5.

Viskas subjektyvu, bet "nunešimu" tikrai nekvepia ;)