Tema: Re: Fear the Walking Dead
Autorius: trans
Data: 2015-09-01 15:08:16
"zombis" nepasakys, aisku. Bet laukiu kol nors vienas herojus atviru
tekstu ivardys "mires", "vaiksiojantis numirelis" ar kazka panasaus.
Dabar gi "kazkoks virusas", "lauke pavojinga", nepadeda nei per TV
transliuojamos zinios kai suleidzia 20 kulku ir vistiek eina. TWD buvo
kiauras, o sis tai idiotizmo virsune. Kol kas Z Nation man geriausias
zombiu serialas, beje rugsejo 11 startuoja antras sezonas, ten bent
komedija, nelaiko ziurovu idiotais