Tema: Re: Fear the Walking Dead
Autorius: ZeaLot
Data: 2015-09-01 14:31:20
nepasakys "zodi zombis", lygiai taip pat kaip ir "The Walking Dead" seriale,
nes siu filmu visatoj toks zodis neegzistuoja ;]
http://moviepilot.com/posts/2014/10/17/the-real-parallel-universe-reason-why-no-one-says-zombie-on-the-walking-dead-2344816

"trans"  wrote in message news:ms2f20$j7q$1@trimpas.omnitel.net...

pilotas dar buvo nieko, bet antra serija 10 kart blogiau uz TWD. Heroju
elgesys totaliai kiauras, po gatves laksto zombiai, bet visu svarbiausia
nuslept nuo seimos nariu, kad si zinia ju netraumuotu, nesvarbu kad
zombis gali traumuoti del nezinojimo :) Jau man sportinis interesas
pamatyt kurioj serijoj pirma kart kazkas "isdrys" pasakyti zodi zombis