Tema: Re: Doctor Who
Autorius: ig
Data: 2015-02-20 18:33:22
As ziurejau tik su 11 daktaru
http://en.wikipedia.org/wiki/Eleventh_Doctor

5, 6 ir 7 sezonus. Tai man labai patiko, ypac 6 sezonas, kur pradejo
buti neaisku kokiam laike daktaras gyvas, kokiam jau mires, kam jis
sukviete visus paziureti i savo mirti ir pan. Ateiviai kuriuos gali
matyti, bet negali(nesugebi) apie juos niekam papasakoti, ...

Ypac patikusios serijos
  "The Time of Angels"
  "The Girl Who Waited"

Ankstesniu sezonu nemates isvis, o velesnis nepatiko - nebeziurejau.

Manau labai skirtingi visi sezonai, juk keiciasi ir aktoriai ir
rezisieriai ir scenaristai. Praktiskai lieka tik pavadinimas ir dalekai
:) Visa kita ziauriai skiriasi.