Tema: Re: Kokie serialai dabar ant bangos?
Autorius: trans
Data: 2015-02-06 10:39:53
as lygiai taip pat, bet tiesiog verta kartais paziureti ir kitoki is
tiesu realaus gyvenimo seriala, tuo labiau kad apdovanojimai ne veltui
dalinami, tuo labiau kad kentet tik viena sezona ir siaip gan
informatyvus gyvenimiskaja prasme :) Tiesa, yra jame ir kriminalinis
elementas, tik kol kas miglotas (dar nepabaigiau sezono).