Tema: Re: Breaking Bad (2008-2013)
Autorius: Sennat
Data: 2014-02-17 13:25:31
"vrm" <mr.vrm.tm@gmail.com> wrote in message
news:ldsbae$87j$1@trimpas.omnitel.net...
> http://www.imdb.com/title/tt2442560/
> šis geras, nors nedaug serijų jo yra.

Kuo jis toks jau geras tas Peaky Bliders? Man visiskai nesusiziurejo,
iskentejau  4 serijas ir nafik... visiskai neidomus...
BB patiko, gal truputy pradejo pabosti nuo 4 sezono, nes kazkaip tas pats
peta pati pradejo suktis, o vat GoT, pirmas sezonas labai patiko, antras jau
xuine visiska, gumos tempimas 80% laiko, is esmes galima ziuret 1 ir
paskutine serija, viskas aisku bus... trecio sezono jau nebeziurejau.
    Wire pritariu, kad stiprus serialas... Na o  man geriausias ROME, kol
kas dar niekas taip nerpilipde prie teliko kol neperziurejau abieju
sezonu...