Tema: Re: Breaking Bad (2008-2013)
Autorius: trans
Data: 2014-02-15 22:02:44
nemegstu ziedu valdovu, poteriu ir panasiu pasaku, todel turedamas
isankstine nuomone pats praignoravau du sostu sezonus. Nebeda jei ir
toliau neziuresi sio serialo - taip tik daugiau sezonu uzsikaups ;) BB
ir GoT yra du ryskiausi paskutiniu metu superserialai, ir tikrai
neimanoma pasakyti kuris geresnis. Dar pirmo ryskumo buvo Dexteris, bet
paskutinio sezono jau nepatempe ir deja nesugebejo uzbaigt aukstumoj ka
padare BB.