Tema: Re: Tadas Blinda. Pradzia 2011 DVDRip XviD AC3 LT-LANVA
Autorius: bat0nas
Data: 2012-02-22 13:38:43
Palaikau tą mintį. Bet kažkodėl netikiu.

Pvz Android žaidimas, prie kurio tikrai daug praleidžiu laiko (Cut the Rope)
kainuoja vos 1$. Tačiau aš vis tiek jį sugebėjau parsisiųsti iš interneto.
Tik vėliau sugalvojau pabandyti nusipirkti. Bet tik pabandymo tikslais
(pažiūrėjimui, kaip veikia Android Market), o ne todėl, kad aš jį sugalvojau
nusipirkti.

Todėl dabar nebesu tikras, ar pirkčiau filmus, jei jie visi kainuotų 20Lt.
Man už BD diską 50Lt mokėti atrodo gerokai per brangu. Kaip vienam
pažiūrėjimui - išties brangu.

Aš už legalumą, pirkimą. Tačiau savimi pradedu abejoti, ar pirkčiau.
Nepirkimas kažkaip labai jau įaugęs mūsų genuose.

"homo erectus"  wrote in message news:op.v92vc6e6jzbkcm@htpc.local...

On Wed, 22 Feb 2012 19:31:05 +1100, Rimas <rimas_m@delayahoo.de> wrote:
> P.S. būčiau pamatęs, kad dvd kaina kokia 40-50lt - bučiau vogęs :)
> Nereikia būt gobšiems.
> Dabar kai 20Lt tai nusipirkau.

Puikus pavyzdys to, ko niekaip nenori pamatyti ir pripazinti visi tie
autoriniu teisiu turetojai: padarykit zmoniskas legalaus turinio kainas ir
piratavimas savaime isnyks.