Tema: Re: Tadas Blinda. Pradzia 2011 DVDRip XviD AC3 LT-LANVA
Autorius: burp
Data: 2012-02-21 12:22:19
Tai kad niekinis tas seeders.lt trekeris (nulis aktyviu vartotoju, visus torrentus patys keliais
seedboxais palaiko). Matomai norisi chebrai isgarseti.

Tik gaila, kad per ballsu diduma gali buti mazoka smegenu. Seeders.lt registruotas IV, tai
manau didelio sunkumo nugesinti nebus. Trekeris hostinamas PRQ, bet seedboxus lygtais is
OVH naudoja, tai pastarieji paskutiniu metu i warez complaintus aktyviai reaguoja. Jeigu viska
megztukai teisingai suzais - gali buti daug aasaru pakalniu :D