Tema: Re: Eina sau kaip suerzino :( [Prometheus]
Autorius: Dex
Data: 2011-12-28 08:17:02
Na tai tas pats režisierius, tai ko norėt. Nors aš tai irgi baisiai
pasiilgęs tokios fantastikos, tai prieš kelias savaites kaip tik
peržiūrėjau visus alienus. Tai dabartinėmis akimis žiūrint pirma aliena
tai visai ne tas, kai buvo prieš 20 metų :D Kaip tik ir norėjosi kažko
tokio atšviežinto, gaivaus.
Sakyčiau pačiu laiku.

Dex