Tema: Re: Eina sau kaip suerzino :( [Prometheus]
Autorius: Cube
Data: 2011-12-27 20:50:18
On 2011.12.25 01:46, Andrius V. wrote:
> blem vaizdai nerealus :) pasiilgau tokios fantastikos :) jauciu verksiu is
> laimes jau sededamas kino salej ir laukdamas filmo :D

Nu mane tai nuvylė. Aš irgi pasiilgau tokios fantastikos, bet tai negi
holivudas at tiek idėjų nebeturi, kad reikia perdirbinėti tą patį per tą
patį. Įsijungiau treilerį net neįsivaizduodamas apie ką čia filmas, bet
žiūriu ir galvoju - ir ką gi jis man primena, nugi pirmasis alienas, ne
tik idėja, bet beveik visos scenos identiškos, o paskui žiūriu, taigi iš
tiesų, prequel to alien. Nu ką, galima sakyti, kad iš naujo perfilmuotas
alienas tai kartai, kuri pirmojo nematė.